Trendový masakr textařovou pilou: Jak přežít každý hype?

Trendový masakr textařovou pilou

Jak přežít každý hype? Když jste 17 let (jako copywriter) namočení v marketingovém Matrixu?



Napřed vás začaruje SEO éra, kdy se klíčová slova cpala do textů jak švestky do knedlíků. Pak přijde Král Obsah – a bloguje celá rodina. E-mail marketing: konečné řešení konverzní otázky. Ale přichází jiný spasitel… sociální sítě! Vlastně ne, lidi nečtou… točte videa! Psát už se budou jen scénáře. Moment… zachrání nás influenceři. Ne, personalizace. A data, hodně dat. Pište z dat. Jo a hlavně autenticky! Pak pofackuj CSR, SDG a ESG: „Jak se váš křovinořez staví k udržitelnosti?“ Pic – a teď do toho ejáj. Natočte mi EKG.


Co s tím? Jak z toho chaosu udělat kariéru? Dá se to zvládnout bez litru vína na den? A není to celé vlastně trochu jinak?